سوخت

ریحانه

تنها ترین تنها

سردش که بود دلم را برایش سوزاندم

گرمش که شد با خاکسترش نوشت 

خداحافظ....



نظرات شما عزیزان:

درسا
ساعت18:10---25 مرداد 1393
مرسی که اومدی....لینکت کردم گلم

AMIRALI
ساعت16:49---24 مرداد 1393
slm webe ziba va tahsin barangizi dari movaf`agh bashi azizam

medadshami
ساعت13:45---24 مرداد 1393
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﺱ ﮔﻔﺖ


ﺑﺒﯿﻦ ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺗﻮ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﯽ ﺧﺮﻡ ﮐﻨﯽ….


ﻭﻟﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﻢ ﮐﻢ ﺩﺍﺭﯼ ﺳﮕﻢ ﻣﯿﮑﻨﯽ!!!!

به منم یک سری بزن . دوست داشتی بگو باهمم تبادل لینک کنیم


gomnamboy
ساعت20:40---21 مرداد 1393
سلاااااااااااااااااااااام
عجل وبی داری اجی
نمیدیش من؟
من گناه دارم
منم از این وبا میخام
عاشقانه باشه

پاسخ:نه مال خودمه نمیدمش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 21 مرداد 1393برچسب:,

] [ 19:51 ] [ reyhane ]

[ ]