خداااا

ریحانه

تنها ترین تنها

خدایا… یه چیزی میگم ولی دلگیر نشو!!!
به خودت قسم، دنیات ته نامردیه...
خدایا
صورت حساب مارو بده...
من دیگر سیر شدم!!!
خدایا...
گِله نمی کنم
ولی...
تاکي باید امتحان پس بدم !!
به خودت قَسَم خسته ام...
کاش به جای دلم گلوم تنگ میشد،
هوا نمی رسید و خلاص....
این روزها انقدر حالم خرابه که اگر توام بگي باهات قهرم :میگم هرجور راحتی...

 



نظرات شما عزیزان:

aloone-boy
ساعت11:57---16 مهر 1393




این خط این نشان

دلت برای هیچکس به اندازه من تنگ نخواهد شد . . .

برای نگاه کردنم . . .

بوسیدنم . . .

خندیدنم . . .

قهرهای الکی و بیخودیم...

ناز کردنایی ک عمدا داشتم تا تو بخری ...

و برای تمام لحظه هایی که در کنارم داشتی. . .

بگذریم عزیزم سلام مرا به روزهای تعلل ات برسان . . .

راستی: به غرورت بگو:بهای قامت بلندش تنهاییست . . .

لجبازی های من هم بلند بلند سلامت میرساند . . .

وعده دیدار ما باشید راس ساعت پشیمانی . . .!


بی کس و تنها
ساعت23:03---2 مهر 1393
خسته ام................. ازهمه دنیا............... ازهمه آدم هاش......... ازعشقاش................. ازجداییاش..................... ازخیانت هاش ......... خدا.........خسته ام...میدونم وقت هنوزتموم نشده میشه ورقمو بدم؟

atefeh
ساعت23:42---29 شهريور 1393
ﻣــﮯכﺍﻧـــﻢ ﺭﻭﺯﮮ ﺗـــﻮ ﻣـﺮﺍ כﺭ ﺁﻏــﻮﺵ ﺧـﻮﺍﻫــﮯ ﮔـﺮﻓـﭞْ…

ﭘـﺸـﯿﻤــــﺎטּ ﻭ ﺑـﺎ ﭼﺸﻤــﺎﻧــﮯ ﭘُــﺮ ﺍﺯ ﺍﺷـڪ…

ﺧــﻮכﻡ ﺭﺍ ڪـﮧ ﻧــﮧ (!)

ﻋـڪـ ωـــﻢ ﺭﺍ!…

ﻋـڪـ ωـــﮯ ڪـﮧ ڪﻨــﺎﺭﺵ ﻧـﻮﺷــﭡــﮧ ﺍﺳـﭞْ :

” ﯾـڪ ﻫﻔــﭡـــﮧ ﮔـﺬﺷـﭞْ…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 شهريور 1393برچسب:,

] [ 18:6 ] [ reyhane ]

[ ]